Toimitus- ja palautusehdot
Tilaaminen
Tuotteita voi tilata verkkokaupastamme ympäri vuorokauden käyttämällä ostoskoritoimintoa. Tuotteet, jotka eivät näytä hintaa verkkosivuillamme, ovat erikoistilaustuotteita. Pyydämme jättämään näistä tarjouspyynnön, jonka jälkeen otamme yhteyttä asiakkaaseen.
Kauppa katsotaan sitovaksi, kun olemme käsitelleet tilauksen. Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.
Verkkokaupallamme on oikeus muuttaa hintoja sekä tilaus- ja toimitusehtoja yksittäisten tilausten osalta.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut riippuvat valitusta tuotteesta ja niitä sovelletaan seuraavasti:
Pienet tuotteet ja varaosat: Posti Economy 11€.
Concept2-laitteet: Matkahuolto Kotijakelu 45€.
Airojen toimituskulut määritetään tapauskohtaisesti.
Näet tilauksesi kokonaiskustannukset ostoskorin yhteydessä.
Toimitusaika
Tilausten toimitusaika on tyypillisesti 4 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Jos tuote on tilapäisesti loppu, otamme yhteyttä asiakkaaseen uuden toimitusajan sopimiseksi.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (
2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Lisäksi tarjoamme ennakkotilisiirron ja Walley-osamaksun vaihtoehdot maksamiseen.
Palautusoikeus
Myönnämme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden tuotteille. Palautusoikeus on voimassa, kun tuote on myyntikelpoisessa kunnossa alkuperäispakkauksineen ja tarvikkeineen. Palautuksesta aiheutuneet kulut ovat asiakkaan vastuulla.
Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, alennustuotteita tai käytettyjä tuotteita.
Hyvitykset ja tuotteiden vaihdot
Kun vastaanotamme ja tarkastamme palautuksesi, ilmoitamme sähköpostitse hyvityksen tilasta. Hyvitys suoritetaan alkuperäiseen maksutapaan. Jos hyvitystä ei ole saapunut määräajassa, suosittelemme tarkistamaan asian pankista tai luottokorttiyhtiöstä.
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Tarkempia tietoja vaihdosta saat ottamalla meihin yhteyttä.
Yhteystiedot
Jos tarvitset lisätietoja tuotteista, tilauksista, hyvityksistä tai palautuksista, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse toimisto@ergsport.fi.